January 12, 2010

Wee Wisdom #7


Miss America's Poignant Pearl of the Week

On wearing the new pink sweats she got for her sixth birthday:

"These pants make me walk like a woman."

Happy birthday, my girl! You keep me laughing, always laughing.
May you forever walk like a woman.


33 comments:

Hilary said...

LOL.. too cute. Happy Birthday, little woman. :)

Kristina P. said...

Happy birthday to Miss America!

Kim said...

Wow! January is a busy birthday month, we've got 3 birthdays in our little corner of the world!! Happy Birthday to Miss America, hope it was a FANTASTIC day!!

Candice said...

Now that's what I'm talking about!

Happy birthday to your little one!

Blissed-Out Grandma said...

Happy birthday to a very cute little woman.

Lee the Hot Flash Queen said...

LOL!! That is hysterical!!

powdergirl said...

I hear ya, Miss America!

Also? Its really nice to hear a little girl say that while she's NOT wearing a tiny pair of hipsters that say" Juicy" or "Dancer" on her tiny butts.

I like her style, I'm seeing some good role models at work here.

powdergirl said...

Oh, crap, early onset senility....

Happy Birthday Miss America!

Herding Cats said...

Too cute!

Chocolate Covered Daydreams said...

I'm wondering if they have a triple X in that size warmups cause I sure need to learn to walk like a woman. I'm queen of klutz.

Happy Birthday pretty girl!

Malisa said...

Happy Birthday to a very cute, very pink, very grown up Miss America!

Midlife Jobhunter said...

Oh, that trouble there. Trrrble trouble.

Alix said...

Oh yeah. Work your inner Shania baby.

Happy Happy Birthday to the cutest little pink chica ever!

Eva Gallant said...

She is just too adorable. Happy birthday to the sweetie in pink!

The Giraffe Head Tree said...

OMG - and she's only 6? Happy Birthday to the little sweetie!

Secretia said...

Where can I buy pants to make ME walk like a woman?

Secretia

Linda in New Mexico said...

Happy Birthday Miss American. And as all women know that color pink has some power in it. So walk on like a woman little one.

Snappy Di said...

Cute! There's a song in that statement somewhere.

Di
The Blue Ridge Gal

creative kerfuffle said...

i hope she had a great bday! w/ wisdom like her's she IS going to be a great woman : )

foxy said...

Gotta love that Miss America. Happy birthday to that woman-in-training!!

TechnoBabe said...

Good advice. May she walk proud and strong.

the b in subtle said...

she's beautiful and you must be just as proud of her as she seems to be of those pants! woman power!

Anke said...

Just found your blog and I've been laughing ever since. Funny stuff...
Happy Birthday to the little woman!

Té la mà Maria - Reus said...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia
thank you

Debbie said...

She must keep you laughing. That is too cute:)

Suzy said...

You'd better keep her away from heels and mini skirts.

Michelle Wells Grant said...

Happy Birthday, Miss America! And where in the world do you learn this stuff? Hmmmmm?

sarah said...

aww too cute!

just stopping by to let you know there's an award with your name on it on my blog! come see and have a great day! xoxo, sarah

foolery said...

You will be one busy mama in about seven years. ; ) She's cute AND smart as a whip. Poor, lucky you! (Nice to meet you, Miss Fragrant)

-- Laurie @ Foolery

Nancy said...

She is sooo cute! You can tell she has the personality to match.

Breathe said...

Ah, walking like a woman on your birthday beats screaming like a banshee every time.

Farmers Wife said...

Where's the runway when you need it.....

Pat said...

Wow - they sure start learning young! I need to get me a pair of jogging pants!